עבריתEnglish

כנס בוגרים תשפ"ב

כנס בוגרים תשפכנס בוגרים תשפ!

כמדי שנה לאחר הבגרות במתמטיקה, התקיים כנס הבוגרים השנתי למסיימי תוכנית ההאצה לבגרות של התוכנית לנוער מוכשר במתמטיקה.
מאות בוגרים נרגשים מכל קצוות הארץ, ממשגב ועד אשקלון, שרק לפני שבוע סיימו את הבגרות במתמטיקה, בהצלחה רבה, הגיעו עם הוריהם הגאים לכנס הסיום שהתקיים באולם "וואהל" באוניברסיטת בר-אילן.
השנה סיימו בהצלחה את התוכנית כ- 600 תלמידים מ-36 קבוצות מכל רחבי הארץ, מתוכם 163 בנות.
אנו רואים בבוגרות שלנו נכס חשוב מאין כמוהו וצופים כי מספר הבנות ימשיך לגדול גם בשנה הבאה.

כאמור, בתוכנית לומדים בוגרים ובוגרות כאחת, כאשר המטרה הינה טיפוח החשיבה העצמאית בקרב התלמידים המוכשרים ומיצוי הפוטנציאל הגלום בכל אחד ואחת מהם, וזאת על ידי הצבת אתגרים ומתן כלים שמובילים אותם להצלחה.

הכנס היה מורכב משני חלקים:
בחלקו הראשון של הכנס התקיים טקס סיום. הבוגרות והבוגרים עטו על עצמם גלימות חגיגיות, הצטלמו עם משפחותיהם וגם בתמונת מחזור חגיגית עם הגלימות ותעודות הסיום.
בטקס בירכה מנכ"לית התוכנית, הגב' אלישבע פרידמן, את הבוגרים ואיחלה להם דרך צלחה: ברכת המנכ"לית

בתום החלק הראשון העבירו מנהלי "התוכנית לנוער מוכשר במתמטיקה" את השרביט למנהלי "החממה האקדמית לנוער" של אוניברסיטת בר-אילן.

בחלקו השני של הערב פרשו מנהלי "החממה האקדמית לנוער", פרופ' עוזי וישנה וד"ר ארז שיינר, את כל אפשרויות הלימוד הפתוחות לבוגרי התוכנית.
הבוגרים איתי רוזנבאום, הלומד מתמטיקה, וחיים איסקוב, הלומד מדעי נתונים, חלקו עם התלמידים את חוויותיהם מהלימודים באוניברסיטה.

בסיום הערב, פגשו הבוגרים והוריהם את נציגי מחלקות פיזיקה, הנדסה, מדעי המחשב, כימיה ומתמטיקה, שאלו שאלות, וקיבלו מידע חשוב לפני ההרשמה לתוכנית האקדמית לנוער.
בוגרת התוכנית שירה גורדון סיפרה על המסע שעברה וסיכמה: "התוכנית לנוער מוכשר במתמטיקה אינה רק תוכנית ההאצה לבגרות, היא בראש ובראשונה תוכנית העצמה לחיים. תמשיכו לחלום ולהעז להגשים את חלומותיכם".

לסיפור המלא של שירה

התוכנית גאה בכל אחד ואחת מכם !

מאחלים לכולם הצלחה רבה בהמשך וחופשת קיץ מהנה.

לקריאה על כנס הבוגרים תשע"ח
לקריאה על כנס הבוגרים תשע"ט