עבריתEnglish

מיכל, אמא של שחר מספרת

"לילדים סקרנים ועם מחשבה יצירתית שכזו, מאוד חשוב שיש את המקום האינטימי הזה בבר אילן, בתחום החזק שלהם, כאפשרות תומכת ומעודדת להביע את עצמם ולגרות את היכולת הזו."

"שחר מרגיש חופשי להראות למרצה סוגי חוקיות שהוא מנסה לגלות ,חידות מתמטיות שהוא מביא איתו או אפילו פרויקט שהוא מצפה להביא לשיעור.

למשל: שחר השתתף בשנה שעברה בפרויקט של "מתמטיקה בהתכתבות" ושם קיימו עם הילדים יום בחופשת הפסח בו הם עבדו על דפים עם סודוקו תלת מימדי (בקוביה). שחר לקח את זה קצת יותר "רחוק" ובנה דגם גדול של קובייה עם לוחות מחיקים וכו'. הוא ממש התרגש מכך שהמרצה התייחס בעניין ובהתפעלות והרשה לו להביא את הדגם לאותו שיעור.

לכך התכוונתי באומרי שלילדים סקרנים בעלי מחשבה יצירתית שכזו, מאוד חשוב שיש את המקום האינטימי והחזק הזה שלהם בתוכנית לנוער מוכשר למתמטיקה. זוהי אפשרות תומכת ומעודדת להביע את עצמם ולגרות את היכולת הזו .

תודה מכל הלב,

מיכל - אמא של שחר."